dissabte, 23 de maig del 2020

L'hora de les cues de cavall.

      És d’hora. Són dos quarts d’aviat.
     L’estona programada per fer passejades i esport.
     Temps de permís. Cronometrat.
     Sóc matinera de mena i mai no havia vist una densitat tan important d’esportistes.
     Aquesta és una primavera a hores convingudes. 
     L’aire de la ciutat és extraordinàriament net.
     No hi estem acostumades.
      Les noies no hem pogut anar a la perruqueria aquests darrers mesos...
      ... i la cabellera creix.
     M’he vestit amb roba esportiva, de colors vistosos.
     Faig fotografies a les meves col·legues.
      Em recullo el cabell amb una goma i mica en mica agafo el ritme.

16 comentaris:

  1. I no només les noies. Jo vaig estar a punt de fer-me trenes... sort que abans d'arribar a aquests extrems ja van obrir els barbers i vaig poder evitar-ho just a temps. :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que hauries estat molt guapo amb les trenes, Mc. Llàstima que hagin obert els barbers.

      Elimina
  2. A mi m'ha crescut tant el serrell, que ara me'l deixo llarg i ja està.
    Molt original, la teva observació de que hi ha tantes noies amb cua de cavall. Jo em faig una trena, o un monyo de qualsevol manera.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que estàs molt guapa Helena,
      amb serrell i també amb la trena.

      Elimina
  3. Observant els abillaments de les noies fent esport m'adono dels anys que tinc i de com estic de desfasada quant a la moda actual... Tota aquesta colla de gent que ha sortit en massa a fer esport després del confinament, i que mai havíem vist en tanta quantitat, crec que donaria per a un bon estudi sociològic post-pandèmia... Divertit el tema de les cues de cavall; se'ls ha girat feina a les perruqueres.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Suposo que sí, que les actituds que he tingut individualment i col·lectiva són dignes d'estudi per als sociòlegs. I encara hi ha temps per seguir actuant fora del que abans en dèiem "normalitat".

      Elimina
  4. Jo vaig demanar hora al barber aquesta setmana passada. No és que m'ho fes especialment bé, però ja no porto el cap fet un desastre... I aquestes noies tampoc, no fotem.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tinc nebodes que es tallen el cabell entre elles. El resultat tampoc no es podria descriure com a desastre. I els tints del súper crec que han augmentat les vendes.

      Elimina
  5. Jo encara no he arribat a la cua de cavall, però em falta poc... he, he, he...

    Però a les esportistes, ja els agrada recollir-se el cabell

    ResponElimina
    Respostes
    1. No perdis l'esperança. A la tardor ja tindràs cua de cavall. I si ve un segon confinament... feina feta.

      Elimina
  6. Es el temps de les cues,Xavier.... cues de les noies, cues del nois , cues als súpers, cues a les botigues, ...per tot arreu , es la moda primavera !. Amb l'estiu arribarà la moda "triquini" ... el biquini amb mascareta ! hehehe...salut !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaig fer també una foto de dos nois amb cua, però una em va quedar desenfocada i l'altra en contrallum i no era gens bona.
      A l'estiu a les platges nudistes suposo que amb la mascareta n'hi haurà prou.

      Elimina
  7. M'ha agradat aquesta hora: dos quarts d'aviat!
    M'agraden aquesta munió de noies amb cua de cavall, jo de joveneta també en portava i trenes...
    Com que ja portava mitja melena, entre ma germana i jo hem fet una bona retallada i sens dóna força bé!
    Bona matinada, Xavier.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mai no és tard per aprendre un nou ofici. Els canvis obliguen a espavilar-se.

      Elimina
  8. Ja amb començo a semblar a aquestes noies,fa un any que no he anat a la perruqueria i tal com estan les coses no sé fins on m'arribará la cua ! 😀

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ja pots anar a fer footing amb la cua de cavall al vent.

      Elimina